Språkresa

Jag vill sååå himla gärna åka på språkresa till usa eller kanada! Men vet inte vilket av dom jag ska välja.. det lutar mest mot usa just nu eftersom jag äälskar usa. Men när jag kollar på bilder från kanada så vill jag åka dit och bara fota!



Seriöst, hur fint?!?!

Men ändå, usa...
Vill så himla gärna åka till usa! Det finns en språkresa som heter "usa - coast to coast" där man börjar i los angeles och åker igenom hela landet till new york. Man får se typ hela usa. Typ min dröm!






Los angeles, las vegas, grand canyon, monument valley, new orleans, texas, alabama, washington dc, new jersey, new york... :D

Det enda problemet (förutom att jag inte kan bestämma mig) är priset! 25.000, inte billigt! Bara att börja spara! Fast eftersom det är så dyrt vet jag inte om nån vill följa med :P Skulle kunna åka själv men helst ha med nån kompis åtminstone! Någon intresserad? :D

Alla bilder @ google

Kommentarer
L I N D A

jag åker lugnt till usa!!

2010-10-12 @ 15:57:38

Kommentera här ♥

Ditt namn:
VIP?

E-post (om du inte har blogg):

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0