Pan apple

Var i stallet idag och red, fick pan apple :) Sjukt härlig häst, väldigt pigg men rolig! Och den gosigaste hästen jag träffat, han stog och "pussade" på mig med mulen hela tiden :) Sötnos!

Har duschat och tvättat bort sminket redan, skönt att ha gjort bort det. Ska bara plugga lite matte nu. Snart ikapp alla andra! Känns bra att jag har gjort allt noga nu så jag kan det till provet.

Och på tal om prov, så fick vi tillbaka ett av engelskaproven idag! Vi fick inte veta VG/MVG gränser eftersom det ska slås ihop med det andra provet som vi ska få tillbaka imorgon. Men iallafall så var maxpoäng 35 och jag fick 28!! Är sjuukt nöjd eftersom provet var jättejättesvårt! :D


Är det bara jag som tycker Edd ser ut som en get på den här bilden? :P

Kommentarer

Kommentera här ♥

Ditt namn:
VIP?

E-post (om du inte har blogg):

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0