Mascara eller inte?

Har suttit sen klockan 9 imorse och försökt få in en header till min andra blogg, och jag lyckades! =D Det brukar alltid gå åt skogen när jag ska redigera saker på bloggar, det är därför Linda brukar göra det åt mig, och det är därför min blogg är så fin! =)

Ska bara ta det lugnt idag, ska strosa runt i morgonrock hela dagen och se på tv och spela dator. Sen ska jag och mamma beställa lite kläder och färga mina ögonfransar svarta, om det blir bra ska jag kanske sluta med mascara och bara böja och färga dom istället. Det är så skönt att vara utan smink, även om det bara är mascara. Jag släpar alltid benen efter mig när jag ska tvätta bort det.

Aja, nu ska jag gå ner och hämta lite frukost/lunch/frunch.
Pussar!


Jag med bara lite mascara :)

Kommentarer
mathilde

sommar is the shit!

2010-03-07 @ 11:54:51
URL: http://mathildemedm.blogg.se/
Jennie Hjalmarsson

SV: Vi var tvungna att ta bort henne...

2010-03-07 @ 12:17:41
URL: http://jenniieeh.blogg.se/

Kommentera här ♥

Ditt namn:
VIP?

E-post (om du inte har blogg):

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0