Tog en cykeltur

Sitter just nu och väntar på att pappa ska komma hem, så att han kan ge mig lite pengar för jag och Elvira ska ner på stan på fredag, och jag har kollat in en hel del så vi får se vad jag tar med hem. :) Idag har jag bara legat och sett på film, fastän det har varit superväder. Men har ont i benen och jaa, egentligen överallt. Var tvungen att cykla till surf och tillbaka igår för jag hade glömt min mobil där. Valde mellan att cykla längs motorvägen (den snabbare vägen) och den genom röbäck. Tog den senare. Så sammanlagt cyklade jag mellan 1,5 och 2 mil. Jobbigt, hade tänkt att gå och lägga mig direkt jag kom hem från johannas stuga och så var jag tvungen att cykla dit.

Tänkte ladda in bilder från helgen och förra veckan, så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera här ♥

Ditt namn:
VIP?

E-post (om du inte har blogg):

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0