~ny header~

Nu har vi media, vi slutar om en timme ungefär.
Underbara Linda har gjort den nya headern till mig, tack! ♥
Jag längtar tills vi slutar, då ska jag skynda mig hem och fixa något att fika, sen ska jag se på Top Model, sen ska jag duscha och plugga franska. Mitt liv kretsar typ bara runt skolan och bloggen känns det som nu för tiden. Lägger man till hästar och kompisar och sova så är det sant.

Föressten, det gick sådär på provet, det kom en massa frågor om saker vi aldrig ens har gått igenom och när vi säger det till våran lärare så säger han bara att "det har vi visst det". Fast jag svarade på alla frågor så vi får se hur det gick då..

Nu tänkte jag spela lite spel kanske, så hörs vi när jag kommer hem istället. Kisses! ♥

Kommentarer

Kommentera här ♥

Ditt namn:
VIP?

E-post (om du inte har blogg):

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0