Nu ska jag hoppa i säng..

Här sitter jag och kollar på OS, curling den här gången. Roligt värre. Nejmen jag ska snart göra mig iordning och hoppa i säng, jag har ju nya sovvanor nu när jag har varit sjuk. Gå och lägga sig mellan 6 och halv 8, och vakna 7. Pigg blir jag iallafall :)

Jag tänkte ta upp lite saker jag längtar till nu..

♥ TORSDAG, ska rida för första gången på en månad typ!
♥ Helgen, ska till paradisbadet med rebecca! =)
♥ Sportlovet
♥ Påsklovet
♥ Sommarlovet
♥ Sist men inte minst... Sörgården! =D

Och här kommer lite saker jag inte längtar till..

• Matteprov nästa vecka
• SOprov nästa vecka
• Musikprov
• Utvecklingssamtal

Det var mest prov, men vi har ganska många.
Vi hörs.


Har inte fotat på ett tag, ska göra det.


Kommentarer
elvira

TORSDAGAR ♥

2010-02-23 @ 19:52:22
URL: http://karinelvira.blogg.se/
Linda

det vill jag jättegärna! :D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D: <33 vilka dagar rider ni? :)

2010-02-23 @ 20:06:09
URL: http://fotoavlinda.devote.se

Kommentera här ♥

Ditt namn:
VIP?

E-post (om du inte har blogg):

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0