~Klara~

Usch vad kallt det är ute! På den korta tiden det tar att springa från bilen in i huset så har jag tappat känseln i tårna! Inte bra, alltså. Det blev inga skidor idag, spåren var typ översnöade eller nåt, minns inte riktigt. Så vi skulle gå på promenad istället till backenkyrkan, fast jag och Klara tog bussen hem till henne istället. :) Då såg vi på en film som hette Matilda, den är jättebra fast lite konstig. Och sen såg vi halva Mars Attacks också, sen skulle jag hem. Före vi såg på filmerna så bakade vi i en halvtimme (haha), vi kom på ett "eget" recept, vi gjorde en chokladbollssmet, sen formade vi den så att den såg ut som en kladdkaka :) Det blev gott, men vi åt upp nästan allt så jag har ont i magen. Plus så har jag träningsvärk i vaderna, vet inte ens varför! Not good.
Nu ska jag se på tv. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera här ♥

Ditt namn:
VIP?

E-post (om du inte har blogg):

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0