~Fjällen~

Jag längtar grymt mycket till sportlovet! För på både sport- och påsklovet brukar vi åka till våran fjällstuga och vara där, och på dagarna brukar vi ta skotrarna upp på nåt av alla fjäll och äta lunch ute, sen åker vi tillbaka till stugan. Snacka om fridfullt, skönt att slippa all stress.
Bjuder på några bilder därifrån..

Stugan^

Vi brukar pimpla^ (dock inte min favoritsysselsättning)



Mina kusiner och min morbror^



Våran skoter^



Uäck!^



Vitt..^



Utsiktsbild^



Stugan^



Bastun^



Badtunnan^



Båthuset, bastun och badtunnan^

Så, nu har ni lite bilder från min stuga.
Nu ska jag skynda mig att avsluta, datorn är slut på batteri.
Pussaaar!


Kommentarer
Mammi

Åh, vad jag längtar till vårt paradis...

Vill åka dit NUUUUU !!!!



Puss Mammi <3

2010-02-17 @ 16:56:11

Kommentera här ♥

Ditt namn:
VIP?

E-post (om du inte har blogg):

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0