Prov

Hade två prov idag! Matte och musik. Matten gick ganska bra, det var as svårt ju! Fattade inget ibland... musiken gick mycket bättre! :) Svarade på allt utom en pyttegrej. Sen fick vi tillbaka våran budgetgrej på SOn också, fick VG!! :D Och på franskaprovet som jag hade förra veckan fick jag också VG på, var bara 5 poäng ifrån MVG... :P Aja är nöjd iallafall! Just nu är det väldigt mycket med skolan och jag har haft bloggtorka, så därför har jag inte uppdaterat nåt. Ska försöka börja igen, har haft 0 blogglust nu ett tag och har bara velat stänga ner allt. Men det ska jag inte :)
Ikväll ska jag se på idolfinalen. Vet inte vem jag hejar på, eftersom att Alice inte är kvar så.. men håller på båda (smart) hehe. Men nu ska jag sätta mig med teknikgrejen som egentligen skulle vara inne i torsdags men jag hann inte så måste göra den nu i helgen. Och så ska jag plugga religion. Kul!

Kommentarer

Kommentera här ♥

Ditt namn:
VIP?

E-post (om du inte har blogg):

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0