Premiär av wakeboarden

Nu sitter jag och kämpar med att hålla ögonen öppna. Men det är bra, håller ju på att vända på dygnet. Det går framåt! Fast det kan ha nåt att göra med att jag blev väckt av en liten Joline vid halv 10-tiden imorse.

Har varit ute i Beccis stuga hela dagen i stort sätt, har fotat lite på dom som var modiga nog att åka vattenskidor och wakeboard. ;) Jag är inte en av dom kan jag lova er! Men fick några coola bilder. :D Och har haft jättekul! Har inte laddat in bilderna än så det får bli en annan gång. ;)

Nu ska jag gå upp och lägga pussel. Haha. Jag är proffs!


Kommentarer
Pappa

Hej Gumman



Fin blogg. Har du några snygga bilder från premiären av wakeboarden?



/ Pappa

2010-08-20 @ 07:04:41

Kommentera här ♥

Ditt namn:
VIP?

E-post (om du inte har blogg):

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0