Lördag

Nu har jag nyss vaknat, skönt att sova lite längre idag eftersom jag har vaknat mellan 6 och 7 varje morgon hela lovet! Helt sjukt ju. Varför kan jag inte sova länge?

Igår var vi på spökvandring. Det var kul. :) Och idag ska vi ha gäster, vi ska kolla på ett bildspel som jag har gjort, med bilder sen i somras. Vi var på "semester" med dom. Alltså husvagnssemester. :)

Förresten så har jag kollat väldigt mycket på dom bilderna nu och kommit på att jag inte har lagt in typ några alls, eller bara typ 10 stycken. Så jag tänkte göra tidsinställda bildbomber som kommer upp lite då och då i veckan. :)

Kommentarer
Felizia Höök

Var gärna med i veckans blogg hos mig om du har tid :)

2010-11-06 @ 10:51:45
URL: http://feliziahooks.blogg.se/

Kommentera här ♥

Ditt namn:
VIP?

E-post (om du inte har blogg):

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0