Tussilago

Är fortfarande öm i hela kroppen... inte bra alls! Tänkte trösta mig med att gå till affären och köpa pringles, ni vet dom där hot & spicy. Är beroende! Sen ska jag bädda ner mig och se på tv, ska försöka somna någorlunda tidigt så jag orkar mig upp imorrn. Fast Johanna ska komma till mig vid 9, sen åker vi till Elvira och sätter ihop våran filmredovisning, känner på mig att det kommer bli bra ändå =) Elvira filmade en skitsnygg (..*host*..) sak, som jag inte tänker berätta förstås ;) Tell u later!




Det ligger fortfarande snö på marken här uppe i norr, men ändå får man sommarkänsla av att vara ute. Mina första "riktiga" vårbilder för iår! =)

Kommentarer
Gabriella

men det är en massa;/ kanske sen<3

2010-05-06 @ 15:08:26
URL: http://gabriellagreens.blogg.se/
--

Kan ni inte lägga ut eran film på någons blogg sen när ni redovisat?! :D vill så gärna se den! ;]

2010-05-06 @ 20:34:30

Kommentera här ♥

Ditt namn:
VIP?

E-post (om du inte har blogg):

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0