~chock~


Haha, om jag ska vara ärlig fick jag faktist mer eller mindre en chock när jag skulle kolla på bloggen och såg att jag hade 7 kommentarer! Jag har vant mig vid att ha 1 eller ingen kommentar på alla inlägg, så ni fattar nog att jag blev glatt överasskad! =D

Jag orkade inte starta the sims, det tar ändå så lång tid, det har blivit sjukt segt nu för jag laddar in så många bilder.. hehe!

Imorgon ska jag till stallet, fast ska inte rida, vi har teori. Fast Elvira har cafeterian så jag ska stanna där med henne. Jag tar med kameran så det blir många bilder på hästarna. Föressten så har jag inte skrivit att jag föll av en häst förrförra torsdagen, på hoppningen! :P Jag flög framlänges och landade med axeln först, fast det gick bra :)

Det här blev ett ganska långt inlägg, så jag orkar inte skriva mer nu :P
Ska fixa en bildbomb istället. Hörs snart! ♥


Kommentarer
julia

fin bild :)

2010-02-03 @ 18:07:24
URL: http://jjuliees.blogg.se/
SABINA

Hej :) Har en liten frågestund på bloggen, fråga gärna något! :)

2010-02-03 @ 20:30:50
URL: http://mypastandmypresent.blogg.se/

Kommentera här ♥

Ditt namn:
VIP?

E-post (om du inte har blogg):

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0