Husvagnen

Sitter i husvagnen just nu, nånstans utanför Sundsvall =)

Har varit på ikea idag, vi köpte lite nödvändigt till husvagnen, t ex grytor, smörknivar, godisskålar och annat. Vi träffade Joline och Leo där, och jag var 'barnvakt' åt Joline. =) Sen åkte vi förbi hööks och jag köpte ett efterlängtat grimskaft! :P Det är grått/silvrigt, mjukt och blankt! Imorrn tror jag att vi ska till Birsta och kolla där, ska kolla om dom har nån vit bikiniunderdel i min storlek, det fanns bara 38 och 40 i umeå!

Aja, nu ska jag gå ut och vara lite social. =) Puss


Kommentarer
elvira

åh vill också ha ett roligt grimskaft ska kasnke pimpa mitt lite =P men vi får se jag har ju mitt ''braiga'' hemmagjorda! =D

2010-06-06 @ 21:05:53
URL: http://karinelvira.blogg.se/

Kommentera här ♥

Ditt namn:
VIP?

E-post (om du inte har blogg):

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0