~hästfeber~

Nu är jag på god väg att bli frisk, jag försöker så gott jag kan.
Tänkte bjuda på lite fler bilder från sörgården, 4 månader kvar nu! ♥








Saknar det verkligen jättemycket, och längtar till sommaren!

På torsdag har vi föressten friluftsdag. Jag, Elvira, Johanna och Jozzi ska till surf och vara där hela dagen. Vi ska dit vid halv 7 på morgonen, på MORGONEN! Hjälp, undrar hur det kommer gå.. haha! Då ska vi iallafall mata hästarna och sen ta ut dom, sen ska vi leda nybörjare och sen ska vi väl äta lunch, sen ska vi rida vi också. Elvira ska ha sin älskade Rimi, Johanna ska nog ha Diva, Jozzi ska ha Loke och jag ska ha världens bästa Hebel! ♥ Sen ska vi ta in dom andra hästarna, och mata dom, sen ska jag och Elvira rida igen för vi rider ju på torsdagar. :) Sen har vi cafeterian, så vi åker hem vid halv 9 på kvällen :)
Vi längtar väääldigt mycket!
Ha en bra lördagskväll.

Kommentarer

Kommentera här ♥

Ditt namn:
VIP?

E-post (om du inte har blogg):

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0