En riktig princessa

Woshh, vad kallt det är ute! Jag höll på att frysa ihjäl när jag gick hem tidigare idag, och då var det ändå lite varmare än i morse, runt -15 grader. När jag vaknade var det runt -30 grader. När jag kom innanför dörren suckade jag lättat och gnuggade mina ben för att få tillbaka känseln. ;P

Imorgon är det bästa dagen på hela veckan, nämnligen TORSDAG. Ska rida för första gången på en månad! Det ska bli jättekul, skönt att jag är frisk. =)


Skulle ha haft Princess förra torsdagen när jag var sjuk, så jag undrar om jag får henne den här veckan med.. gillar inte riktigt den tanken. Hon är helt okej när man skrittar och travar, men hon blir väldigt stel i galoppen. Så vi får se hur det går om jag får henne. Annars vill jag ha Hebel, Loke, Kaktus eller Tilda :)

Ska fixa en bildbomb nu bara för att ha nåt att göra, så ses.


Kommentarer

Kommentera här ♥

Ditt namn:
VIP?

E-post (om du inte har blogg):

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0